Підсумкові контрольні роботи!!!

Графік контрольних робіт за ІІ семестр

  
Дата
Предмет
Клас
1
14.05
Природознавство
5
2
14.05
Основи здоров’я
6
3
12.05
Основи здоров’я
7
4
15.05
Основи здоров’я
8
5
18.05
Основи здоров’я
9
6
13.05
Біологія
6
7
12.05
Біологія
7
8
14.05
Біологія
8
9
14.05
Біологія
9
10
14.05
Географія
6
11
14.05
Географія
7
12
13.05
Географія
8
13
13.05
Географія
9
 

    Увага!!! Всі контрольні роботи будуть розміщені на даній сторінці за графіком! Виконані роботи надсилаємо на електронну адресу bumer7040@gmail.com 

1. Природознавство 5 кл- зайдіть за посиланням Контрольна робота

2. Основи здоров'я 6 кл.

І рівень (0,5 бали)
1. Особливості статури хлопців: А)   ширина плечей дорівнює ширині стегон;            Б)    ширина плечей більша, ніж ширина стегон;        В)   ширина плечей менша, ніж ширина стегон; Г  )  ширина плечей дорівнює ширині талії
2. Гармонійному розвитку підлітка сприятимуть: А) шкідливі звички Б) безвідповідальне ставлення до свого здоров’я В) успішне навчання Г) екстремальні види спорту
3 Формування самооцінки відбувається на основі: А) думки інших людей Б) на основі власних успіхів та невдач В) надання переваги модним впливам Г) невміння оцінювати себе
4.Звичка – це:А) спосіб поведінки Б) організм людиниВ) характер людини
5. Шкідливі звички – це:А) куріння, алкоголь, спортивні розваги
Б) куріння, алкоголь, відпочинок В) алкоголь, куріння, неохайність
6..  Куріння впливає на підлітка:А) він стрімко росте, має свіжий вигляд
Б) малий ріст, погані розумові здібності В) сучасна дитина
7. Пасивне куріння – це:А) не шкідливе Б) шкідливіше ніж звичайне В) неприємна справа
8. Що таке психоактивні речовини: А) Речовини корисні для організму Б) Речовини, які допомагають ростиВ) Це складові клітин організму      Г) Це небезпечні для організму речовини, що впливають на психіку людини
9. Якщо людина бачить свої позитивні та негативні сторони, оцінює їх правильно – то це самооцінка: А) Адекватна  Б) Занижена В) Завищена    Г) Оптимістична
10 . Наркоманія – це хвороба: А) дорослих людей
Б) підлітків та дорослих  в) це взагалі не хвороба
11. Токсичні речовини – це:А) приємні на запах Б) отруйні речовини В) парфуми
12 Критичне мислення – це А) уміння оцінити ситуацію, не передбачаючи наслідків Б) уміння оцінити ситуацію передбачаючи наслідки В) уміння оцінити ситуацію передбачаючи та уникаючи наслідки
ІІ рівень (1,5 бал)
13. Міфи  і  факти  про  тютюн. Відміть букви, які є міфом (три букви).
А) Тютюн викликає залежність
Б) При вживанні тютюну людина може заспокоїти нервову систему та вирішити свої проблеми
В) незалежно від віку сигарети можна купити в магазині
Г) При вживанні тютюну людина може захворіти на рак
Д) якщо підлітки вживають тютюн вони є модними та сучасними

14. Міфи  і  факти  про  алкоголь  і  наркотики. Відміть букви, які є фактом (три букви).
А) це психоактивні речовини, що викликають порушення психіки людини
Б) ці речовини дозволяють зняти нервову втому організму людини
В) Вони не викликають залежності після першої спроби
Г) Вживання токсичних речовин – наркотиків несе за собою кримінальну відповідальність
Д)  Багато  людей  помирають  від  передозування  алкоголю та наркотиків
ІІІ рівень (3 бали)
15. Напиши відповідь  на  лист  хлопчика « Мене звати Бахті. За національністю  я румиин, навчаюсь у звичайній українській школі. Але з однокласниками – не товаришую. Вони постійно насміхаються наді мною, ображають, сміються., недовіряють. У мене є кличка «циган» - це завжди звучить несмішливо та недовірливо до мене. Зараз наш клас готує святковий концерт до Нового року. Я вмію гарно співати ( я лауреат багатьох конкурсів циганської пісні), але не наважуюсь про це сказати своїм однокласникам. Що мені роботи? Як самоствердитись в своєму класі? Підкажіть будь-ласка!»

3. Основи здоров'я-7 кл.

І. Тести:

1.Укажіть правильне  твердження:
а) якщо ви член родини, то у вас немає ніяких обовязків;  б) статус – це закріплені за людиною права й обовязки, які говорять про її місце в групі;
в) перебуваючи в групі, можна не враховувати інтереси інших членів групи.
2.Анонімність у роботі клініки, дружньої для молоді, означає що:
а) вам потрібно мати при собі документи;  б) з вас будуть брати гроші;  в)вам будуть читати нотації;  г) вас зустрінуть з порозумінням.
3. Ознака безпечної компанії:
а) всі ставляться один до одного доброзичливо; б)вам заважають навчатися; в)у компанії вживають алкоголь;  г)вас втягують у бійки.
4. Хвороби цивілізації виникають через:
а) інфекції;  б) віруси;  в)малорухливий спосіб життя; г) розумову діяльність.
5. Наркотична залежність:
а) легко виникає; б)легко лікується;  в)довго виникає, але легко лікується; г)легко виникає, але довго лікується.
6. Відповідно до законодавства України кримінальна відповідальність настає:
а) з 18 років;  б)з 16 років, а за скоєння тяжких злочинів із 14 років; в)із 20 років; г) із 21 року.
7. ВІЛ – це:
а) вірус імунодефіциту людини;  б) синдром набутого імунодефіциту;
 в) інфікована людини;  г) бактерія СНІДу.
8. ВІЛ розмножується в клітинах:
а) мязів;  б) печінки;  в) крові;  г) головного мозку.
9. Дискримінація – це:
а) форма позитивного  ставлення до людини;  б) забезпечення рівних прав різним групам людей;  в) заохочення людей певної  національності;
 г) обмеження прав людини за певною ознакою .
10. Збудником туберкульозу є:
а) вірус;  б) бактерія;  в) одноклітинна тварина;  г) одноклітинний гриб.
ІІ. Вказати, правильне чи неправильне твердження:
1.Дуже рідко хворіють на туберкульоз ВІЛ-інфіковані люди.
2. Паличка Коха є в багатьох людей, але проявляє вона себе в організмі з ослабленою імунною системою.
3. На туберкульоз хворіють люди через погані економічні і соціальні умови.
4. Ранніми симптомами туберкульозу є підвищення  апетиту.
5. Розповсюджувачів наркотиків можуть покарати позбавленням волі.
6. Законодавство дозволяє отримання наркотичних засобів  в обмін на інші речі чи товари.
ІІІ. Види підліткових компаній, їх ознаки.
ІV. Особливості поширення ВІЛ-інфекції в Україні і світі.

4. Основи здоров'я-8 кл. 

І-й рівень               1 питання –  0,5 б

1. Назвати основні групи факторів ризику, що викликають ДТП.

2. Головна дорога – це …

3. Група мотоциклістів повинна рухатися дорогою: а) один за одним; б) у два ряди.

4. Назви безпечні джерела питної води.

5. Гербіциди – це …

6. Закони – це …

ІІ рівень

1. Вибрати приклади зниження дії чинників ризику ДТП: а) навчання водіїв; б) регулювання придбання й експлуатації транспортних засобів; в) служби порятунку.

2. Розмісти у правильній послідовності стадії процесу очищення питної води: а) накопичення; б) механічне очищення; в)знезараження; г) хімічна обробка; д) фільтрування.

3. Вибери джерела і види забруднення ґрунтів : а) пестициди; б) транспорт; в) меліорація; г) аварії на АЕС; д) пожежі, спалювання сміття; е) населені пункти; є) промислові підприємства.

4. За скоєння особливо тяжкого злочину або в разі повторного скоєння злочину тебе можуть направити до школи соціальної реабілітації з а) 14 років; б) 11 років; в) 16 років; г) 18 років.

5. Співробітники поліції при затриманні неповнолітніх зобов’язані: а) провести обшук і зареєструвати затримання; б) повідомити батьків чи опікунів про затримання; в) перевірити документи; г) затримати і доправити у відділення поліції для встановлення особи чи за підозрою; д) відпустити через 3 години, якщо за тобою немає серйозної провини.

6. Кібер-шахрайство – це: а) заволодіння чужим майном; б) сайти, що містять інформацію, яка є загрозою для здоров’я; в) агресивні дії з метою дошкулити, нашкодити, принизити гідність людини з використанням інформаційно-комунікаційних засобів; г) дії зловмисників у мережі Інтернет, спрямовані на розбещення дітей і використання їх із сексуальною метою.

ІІІ рівень                   1 питання –  1, 5 б

1. Поясни правила поведінки у разі загрози пограбування.

2. Як уникнути залучення до деструктивних сект.

ІV рівень                    1 питання – 1,5 б

1. Обґрунтуйте вплив соціальної небезпеки на здоров’я.

2.  Поясни як не стати жертвою торгівлі людьми.


5. Основи здоров'я-9 кл.



І рівень (0.5 бали)
1.      Атрибут — це:
А  істотна невід’ємна,необхідна для забезпечення цілісності об’єкта або       суб’єкта властивість, його частина;
Б  від’ємна частина, характеристикою якої є життя;
В  невід’ємна частина,необхідна тільки для забезпечення суб’єкта;
Г  невід’ємна частина,необхідна тільки для забезпечення об’єкта.

2. Загальнолюдськими цінностями є:
А  успіх, популярність, слава;
Б  кар’єра, гроші, необмежена влада;
В  реклама, прибуток, зброя;
Г  родина, здоров’я, освіта, робота.

3. Виберіть правильне визначення здоров’я. Здоров’я — це:
А стан повного фізичного благополуччя;
Б стан повного духовного благополуччя;
В стан повного фізичного, духовного й соціального благополуччя, а не   
     тільки відсутність хвороб та певних фізичних вад;
Г відсутність хвороб і фізичних дефектів.

4. Види рухової активності:


А  низька;
Б  помірна;
В  інтенсивна;
Г  анаеробна.


5. Засоби і предмети догляду за шкірою рук:
А  гумові рукавички;
Б  мило;
В  лосьйон;
Г  мочалка.
   
 6. Їжу, яку споживаєте, має бути багата на поживні речовини:
А  овочевий салат;
Б   білки;
В   вітаміни;
Г   риба.

ІІ рівень (1 бал)
      7. Дайте визначення поняття.
Кредо – це …
      8. Вкажіть правильні твердження.
А Щоб зберігати і зміцнювати здоров’я, потрібно здійснювати постійний його моніторинг.
Б Слід додержуватися основних принципів правильного харчування: різноманітності, помірності, збалансованості.
В Якщо тривалий час порушувати біоритми життя,здоров’я покращується.
Г Фізична, соціальна,психічна і духовна складові здоров’я не взаємопов’язані між собою.

       9. Знайдіть відповідність між термінами та їхніми визначеннями.
Термін
Визначення
1 Здоров’я
А порушення нормальної життєдіяльності організму
2 Хвороба
Б особливий стан матерії, при якому біологічні організми відрізняються від неорганічних об’єктів за рахунок процесів обміну речовин, росту, розвитку, розмноження, поведінки
3 Культура
В виняткове, незвичайне, рідкісне яви- ще, те, що важко осягнути
4 Біологічне життя
Г стан повного фізичного, духовного й соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних дефектів
5  Феномен
Д те, що зазвичай спрямовує нашу діяльність, мислення й почуття, що формує наші інтереси, оцінки й моральні норми

   

ІІІ рівень (1,5 бали)
10. Назвіть складові особистої гігієни.

11. Яких правил потрібно додержуватись, щоб уночі спати міцно, а зранку почуватися бадьоро.



IV рівень (3 бали)
12. Чи згодні ви, що фізичне здоров’я можна назвати основою здорового способу життя? Чому? Доведіть на прикладі .

6. Біологія-6 кл. 

І рівень (1 - 3 бали)

1. Тканини складаються зі схожих між собою:
            а) молекул;                                        б) клітин;
            в) органів;                                         г) частин тіла.
2. Процес випаровування води поверхнею листка називають:
            а) диханням;                                     б) живленням;
            в) фотосинтезом;                              г) транспірацією.
3. Кінчик кореня, що росте, від ушкоджень захищає:
            а) кореневий чохлик;                      б) кореневий волосок;
            в) коренева бульба;                          в) коренеплід.
4. Редиска належить до класу:
            а) Однодольні;                                  б) Хвойні;
            в) Дводольні;                                    г) Багатодольні.
5. Кактуси, що ростуть у пустелях Північної Америки, належать до екологічної групи:
            а) тіньовитривалі рослини;             б) посухостійкі рослини;
            в) вологолюбні рослини;                г) холодостійкі рослини.
6. Життєва форма «кущ» характерна для:
            а) рису посівного;                            б) агрусу звичайного;
            в) кропу посівного;                         г) банана райського.
                        ІІ рівень (4 - 6 бала)
7. Укажіть назви частин квітки:
            а) маточка;
            б) тичинка;
            в) чашолисток;
            г) пелюстка.
            д) всі відповіді вірні.
8. Позначте правильні твердження знаком «+», а неправильні – знаком «-».
            а) У широколистяних лісах переважають сосни, ялини, модрини.
            б) Серед голонасінних багато травянистих рослин.
            в) Усі хвойні дерева є вічнозеленими.

ІІІ рівень (7 - 9 бала)
9. Уставте в речення пропущені слова.

            Спорофіт – це                                               стадія життєвого циклу рослин. Він розмножується за допомогою                            ,що утворюється в                                                             .

10. Встановіть відповідності між рослинами та типами їх суцвіть.

            1) конюшина;                                   а) китиця;

            2) черемха;                                        б) кошик;

            3) ромашка;                                       в) головка;

            4) подорожник;                                г) колос;

            5) яблуня;                                          д) щиток.

                        ІV рівень (10 – 12 бали)

11. Порівняйте процеси розмноження голонасінних і покритонасінних рослин. Яка група рослин найбільш пристосована до умов суходолу?

7. Біологія-7 кл.

У завданнях 1-8 виберіть одну правильну відповідь із запропонованих.


1. Період насиджування птахами яєць називають:
а) нерестом; б) шлюбною поведінкою; в) лактацією; г)інкубацією.

2. Яка шкіра характерна для земноводних:
а) гола, містить залози;
б) гола, суха;
в) суха, вкрита роговими лусками;
г) м'яка, гола, має безліч залоз, що виділяють слиз.

3. Укажіть специфічний орган чуття риб:
а) орган зору; б) бічна лінія;  в) орган нюху; г) внутрішнє вухо.

4. Плацента – це:
а) сумка, що утворюється на череві самки;
б) орган, в якому переплітаються кровоносні судини матері і зародка;
в) ділянка яйцепровода, з якої до зародка надходять поживні речовини;
г) зовнішня зародкова  оболонка.

5.  У гризунів:
а) добре розвинені ікла;
б) добре розвинені різці;
в) зуби відсутні;
г)  є ікла.

6. Кровоносна система ссавців:
а) замкнена;    б) незамкнена;      в) відсутня;     г)  гідроїдна.

7. Особливостями шкіри птахів є:
а) багата на слизові залози;
б) позбавлена залоз, крім куприкової, яка виділяє слиз;
в) позбавлена залоз, крім куприкової, яка виділяє жир.

8. Газообмін під час дихання у птахів відбувається при:
а) вдиху; б) видиху; в) вдиху і видиху; г)зовсім не відбувається.

Завдання 9 – 11 мають декілька  правильних відповідей з запропонованих варіантів.

9. До осілих птахів належать:
а) сорока, б) ластівка сільська; в) тетерук; г) горобець хатній.

10. До земноводних належать:
а) гадюка степова; б) плямиста саламандра; в) жаба прудка; г)жаба-порося.

11. Які тварини в зимовий період сплять:
а) бабак степовий; б) лисиця руда; в) єнотовидний собака; г) борсук звичайний.

Завдання 12   14 на встановлення відповідності

12. Встановіть відповідність термінів між двома колонками:
а) першодзвірі    1. Качкодзьоб
б) сумчасі            2. Кенгуру
в) птахи               3. Кит
г)  ссавці              4. Пінгвін
                              5. Акула

13.  Встановіть відповідність між назвою системи органів та органом:
а) травна система                 1. Серце
б) видільна система             2. Стравохід
в) кровоносна система         3. Піря
г) органи чуття                     4. Нирки
                                               5. Середнє вухо.

14. Встановіть відповідність між назвою назвою тварини та середовищем існування:
а)  орел                         1. Водне середовище
б)  акула                       2. Грунтове
в)  кріт                          3. Організмове
г)  аскарида                  4. Наземно – повітряне
                                       5. Повітряне

Завдання 15   16 на встановлення послідовності

15. Встановіть послідовність у будові дихальної системи птахів:
а) легені; б) ніздрі; в) трахеї; г) гортань; д) бронхи.

16. Встановіть послідовність у будові травної системи ссавців:
а) стравохід; б) товста кишка; в) шлунок; г) тонка кишка; д) ротова порожнина.

8. Біологія-8 кл.


1. Назвіть відділ головного мозку, який забезпечує координацію рухів.


А довгастий мозок
Б мозочок
В середній мозок
       Г проміжний мозок

2. Назвіть залози, які своїми протоками відкриваються на поверхню шкіри.

А сльозові
Б потові
В ендокринні
       Г травні

3. Назвіть залозу, яка виробляє гормон росту.

А гіпофіз
Б епіфіз
В гіпоталамус
       Г щитоподібна

4. Назвіть особливість нервової регуляції функцій організму, яка відрізняє її від гуморальної

А не потребує синапсів
Б здійснює незалежний вплив
В триває довше
Г відбувається миттєво

5. Назвіть клітину, яка утворюється виключно в статевих залозах жінки.

А остеоцит
Б лімфоцит
В яйцеклітина
       Г сперматозоїд

6. Назвіть структуру, що утворюється між клітинами нервової системи під час передачі нервового імпульсу.

А клапан
Б отвір
В синапс
       Г вічко

7. Назвіть гормон, який виробляють надниркові залози.

А інсулін
Б глюкагон
В адреналін
Г мелатонін

8. Назвіть процес, який забезпечує припинення або послаблення певних реакцій організму у відповідь на дію подразників.

А концентрація
Б іррадіація
В гальмування
Г рефлекс

9. Укажіть причину фільтрації в клубочках нефронів.

А підвищений тиск крові в капілярах клубочків
Б знижений тиск крові в капілярах клубочків
В активний транспорт йонів
        Г наявність отворів у стінках капілярів клубочків

10. Назвіть непарну структуру сечовидільної системи.

А ниркова миска
Б ворота нирки
В сечовід
Г сечівник

11. Назвіть відділ головного мозку, до складу якого входить мозолисте тіло.

А проміжний
Б передній
В середній
        Г мозочок

12. Назвіть процес, що відбувається в капсулах нефронів.

А плазмоліз
Б газообмін
В фільтрація
       Г реабсорбція

9. Біологія-9 кл.


Початковий рівень (4бали)

 Виберіть одну правильну відповідь
1.Зазначте, як називають усі можливі типи співіснування організмів різних видів в екосистемі:
        а) мутуалізм;
        б) коменсалізм;
        в) симбіоз.
 2.  Визначте, як називають тип симбіозу, за якого організми різних видів отримують  взаємну користь:
       а) коменсалізм;                             
       б) конкуренція;
       в) мутуалізм;
       г) паразитизм.

3. Визначте, як називають фактори неживої природи
       а) антропогенні;                             
       б)  антропічні;
       в) абіотичні.
       г) біотичні;

4.   Харчові ланцюги, що починаються з мертвих органічних залишків, називають:
       а) пасовищними(живлення);                             
       б) детритними (розкладання);
       в) органчними;                             
       г) трофічним.

5. Вставте пропущене, закінчіть речення.
1.Редуцентами в екосистемах є  організми які,………………………………………….......
2.Послідовності у якому особини  одного виду,  їхні рештки або продукти   життєдіяльності слугують об’єктом живлення для представників іншого виду називаються…………………………………………………………………………………
Середній рівень (6 балів)
6.   Установіть відповідність між видами екологічних факторів та прикладами, які їх ілюструють:
1
абіотичні
А
підвищений атмосферний тиск
2
біотичні
Б
масове вирубування лісів
3
антропогенні
В
взаємодія хижак-здобич

А
Б
В
1



2



3



 



7. Назвіть ознаки, які характерні для відповідних популяцій екосистеми.
Виберіть по одному правильному варіанту відповідей із кожного стовпчика
А  Продуценти
Б  Консументи
В  Редуценти
  1 популяції гетеротрофних організмів, які в процесі  життєдіяльності розкладають мертві ор-ганічні речовини до мінеральних
1 популяції гетеротрофних організмів, які живляться безпосередньо або через інші організми готовою органіч-ною речовиною
1 популяції автотрофних організмів,здатних синтезувати органічні речовини з неорганічних
2 популяції гетеро-трофних організмів, які живляться безпосередньо або через інші організми готовою органічною речовиною
2 популяції автотрофних організмів, здатних син-тезувати органічні речовини з неорганічних
2 популяції гетеротрофних організмів, які в процесі  життєдіяльності розкладають мертві органічні речовини до мінеральних
3 популяції автотрофних організмів, здатних син-тезувати органічні речо-вини з неорганічних
3 популяції гетеротрофних організмів, які в процесі  життєдіяльності розкладають мертві органічні речовини до мінеральних
3 популяції гетеротрофних організмів, які живляться безпосередньо або через інші організми готовою органічною речовиною
А

Б

В


Високий рівень(2 бали)
    8 .Задача: Визначити вірогідність народження дітей з І групою крові, якщо відомо, що у матері IV група, а у батька – І група крові .
 

10. Географія-6 кл.
I рівень.
Тести (кожне завдання 1 б)
1. Атмосфера це –
а) нижній шар повітряної оболонки Землі;                  
б) повітряна оболонка Землі;
в) нижній шар тропосфери;         
г) оболонка Землі, яка складається із стратосфери і мезосфери.
2. Лінії, які з’єднують на карті точки з однаковою абсолютною температурою, називаються:
а) ізобари       б) ізобати       в) ізогієти      г) ізотерми
3. Середня солоність поверхневих вод Світового океану становить:
а) 28 проміле            б) 35 проміле            в) 38 проміле            г) 42 проміле
II рівень (кожне завдання 1 б)
4. Визначте правильність твердження:
«Морем вважається будь-яка велика водойма з солоною водою, наприклад Каспійське море».
Так                 Ні
5. Позначте на контурній карті найдовшу річку світу цифрою 1, найповноводнішу річку світу цифрою 2, найважливішу річку України цифрою 3, найбільше за площею озеро світу цифрою 4.
6. Підкреслить із запропонованих об’єктів острови: Гренландія, Ісландія, Камчатка, Сахалін, Мадагаскар, Ява, Аравійський, Сомалі.
III рівень (кожне завдання 1,5 б)
7. Установіть відповідність між частинами Світового океану та вказаними гідрологічними об’єктами.
а) внутрішні моря                1) Гібралтарська, Дрейка
б) окраїнні моря                   2) Чорне, Азовське
в) затоки                                3) Каспійське, Аральське
г) протоки                             4) Баренцове, Японське
5) Мексиканська, Бенгальська
8. Охарактеризуйте географічне положення річки Амазонки за типовим планом.
IV рівень (завдання на 3 б)
9. Як відомо, чотири найдавніші цивілізації світу: “Єгипет, Межиріччя, Індія і Китай – виникли на берегах п’яти великих річок. Назвіть ці річки. Яке значення мають річки в господарській діяльності людей.

11. Географія-7 кл.
І рівень
Виберіть правильну відповідь.
1. Українська антарктична станція названа на честь:
а) Ф. Беллінсгаузена;     б) М. Лазарева;     в) Р. Амундсена;     г) В. Вернадського.
2. Правильним є твердження, що:
а) Євразія – єдиний материк, який омивають чотири океани; 
б) материк Євразія перетинається екватором;
в) материк Євразія розташований у чотирьох півкулях; 
г) більша частина Євразії розташована в Західній півкулі.
3. Серед перелічених гір Європи найвищими вважаються:
а) Карпати;      б) Апенніни;      в) Піренеї;      г) Альпи.
4. На якому півострові субарктичний клімат:
а) Індокитай;
б) Піренейського;
в) Скандинавського;
г) Таймир.
5. Арктична куріпка  характерна для природної зони:
а) тайги;     б) мішаних лісів;     в) тундри;     г) арктичних пустель.
6. Корінних жителів південної і центральної частин Північної Америки називають:
а) індіанцями;     б) ескімосами (інуїтами);     в) мулатами;     г) метисами.
II рівень
Заповніть пропуски.
7. І діючі вулкани, і гейзери є на півострові …………………………………..
8. Ендеміками Антарктиди є …………………………………………….
9. Степи в Північній Америці називаються …………………………………………...
ІІІ рівень
10. Установіть відповідність між наведеними визначеннями географічних об'єктів та числами, якими вони позначені на фрагменті контурної карти. Укажіть їхні назви. Відповіді запишіть до таблиці.

 

Позначення на карті та назва
Визначення
18 - Мексиканська
Затока Північної Америки, яку образно називають «розпеченою сковорідкою»
11 - Міссурі
Притока, яка за довжиною більша за головну річку
9 – Долина смерті
Найнижча точка Північної Америки
7 - Верхнє
Найбільше прісноводне озеро Північної Америки
19 - Куба
Найбільший острів Північ­ної Америки серед Вели­ких Антильських островів
1 - Аляска
Півострів Північної Аме­рики, на якому є діючі вулкани


IV рівень
11. Складіть порівняльну характеристику помірного морського клімату Європи та помірного мусонного клімату Азії за самостійно визначеним планом.

12. Географія-8 кл. перейдіть за посиланням і виконайте тест Тест

13. Географія-9 кл. перейдіть за посиланням і виконайте тест Тест
 
 
 
  
 

 

 

 
  
 

 





Немає коментарів:

Дописати коментар